خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/15 - 10:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سوال نماینده مردم بناب از وزیر ارتباطات:

وضعیت مخابرات آذربایجان شرقی نابسامان است

**نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح سوال از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: مدیریت مخابرات استان آذربایجان شرقی از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و مردم با قطعی مداوم تلفن همراه و تلفن ثابت روبه رو هستند.

"ضیاء‌اله اعزازی ملکی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه بارها پیگیری مشکلات مخابرات استان آذربایجان شرقی شده‌ است، تاکیدکرد: چندین بار از مسئولان مخابرات پیگیر این نابسامانی و عدم خدمت رسانی مناسب به مردم بودم، اما از آنجا که پاسخ قانع کننده‌ای دریافت نکردم، تصمیم دارم با طرح سوالی از وزیر علت را جویا شوم.

وی ادامه داد: در استان آذربایجان تلفن همراه از آنتن دهی مناسبی برخوردار نیست و مشترکان تلفن همراه حتی نمی‌توانند یک دقیقه با دستگاه خود صحبت کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با بیان اینکه وضعیت شهرستان بناب از استان بدتر است، تصریح کرد: وضعیت مخابرات شهرستان بناب از وضعیت مخابرات استان بدتر است، در بناب علاوه بر عدم آنت دهی تلفن همراه، مشتریان تلفن ثابت هم با قطعی خطوط مواجه اند.

وی با بیان اینکه مسئولان در پاسخ به علت نابسامانی مخابرات استان آمار ارائه می‌کنند، گفت: مسئولان در پاسخ به این سوال، آماری از تعداد مشترکان تلفن همراه، تلفن ثابت و میزان سیم‌کشی برای اتصال خطوط تلفن ارائه می‌کنند، در حالی که سوال و بحث اینجانب بر سر کفیت است و کمیت.

این سوال قرار است روز سه شنبه در کمیسیون صنایع و معادن مطرح می شود.

  • کد خبر : 26855
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار