خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/12 - 17:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در صورت عدم رسیدگی به مشکلات آب‌رسانی شهر مهاباد،

وزیر نیرو باید در صحن علنی مجلس به سئوال نماینده مهاباد پاسخ دهد

**نماینده مردم مهاباد، از مهلت 15 روزه به وزیر نیرو، برای حل مشکلات آبرسانی حوزه انتخابیه خود خبر داد و گفت: در صورت عدم رسیدگی به مشکلات منطقه، سئوال از وزیر در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

"جلال محمودزاده" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت افزود: با وجود دستور اکید وزیر نیرو برای حل مشکلات آبرسانی، تصفیه آب منطقه و اصلاح ساختار مدیریتی تصفیه خانه مهاباد در سال گذشته، متأسفانه سازمان های مربوط، در این زمینه هیچ تلاشی نکردند و این مشکلات کماکان ادامه دارد.

نماینده مردم مهاباد با بیان این که ظرفیت تصفیه خانه آب مهاباد برای تأمین نیاز 40 هزار نفر طراحی شده است، تصریح کرد: هم اکنون جمعیت شهر مهاباد افزون بر 140 هزار نفر است و تصفیه خانه آب این شهر، پاسخ گوی نیاز شهروندان نیست.

وی همچنین با تأکید بر فرسوده بودن شبکه آبرسانی در سطح شهر، اظهار داشت: به علت شکستگی متعدد لوله های آبرسانی، امکان آلودگی آب شهری بسیار است و این، سلامت شهروندان مهابادی را به مخاطره می اندازد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس یادآور شد: طبق وعده وزیر نیرو، قرار است در برنامه بودجه سال 90، اعتبار مشخصی برای به سازی شبکه آبرسانی شهرستان مهاباد اختصاص داده شود و ظرف 15 روز آینده هیئتی از طرف وزارت نیرو، برای برطرف کردن مشکلات مردم، به این منطقه عازم شود.

  • کد خبر : 37077
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار