خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/08/03 - 18:44
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عماد حسینی خبر داد؛

وزیر نفت برنامه‌هایش را برای توسعه میدان‌های مشترک ارائه داد

عماد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز سه‌شنبه سوم ابان کمیسیون انرژی گفت: در نشست امروز قانون وزارت نفت و موضوعاتی درباره امور اجرایی منابع انسانی و فن‌آوری و نیروی انسانی و سرمایه گذاری در صنعت نفت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


 به گزارش خبرگزاری خانه ملت ،نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: بعد از بررسی قانون وزارت نفت وزیر نفت در کمیسیون انرژی حاضر شد و توضیحاتی درباره روند برنامه‌های این وزارت خانه به ویژه در زمینه توسعه میدان‌های نفتی و گازی ارائه داد.



وی با بیان اینکه نشست ویژه با وزیر نفت در هفته‌های دیگر ادامه خواهد یافت، افزود: در نشست امروز کمیسیون انرژی مقرر شد که وزیر نفت در هفته های آینده با حضور در کمیسیون انرژی برنامه های وزارت متبوعش را در زمینه تحقق برنامه پنجم توسعه و افزایش تولید یک میلیون بشکه نفت ارائه دهد.



سخنگوی کمیسیون انرژی تصریح کرد: توسعه میدان های مشترک گازی و نفتی و روند فعالیت های انجام شده تا به امروز از جمله موضوعات مهم دیگری است که به طور حتم در نشست های بعدی کمیسون انرژی با حضور وزیر نفت بررسی خواهد شد./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 61608
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم