خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/07/18 - 13:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست صبح امروز کمیسیون اجتماعی؛

وزیر جهاد‌کشاورزی موظف به ارائه مستنداتی در مورد تعاونی چایکاران شد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد نشست صبح امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه ایرج ندیمی سوالی در مورد نحوه اداره تعاونی چایکاران از وزیر جهاد کشاورزی داشت که قرار شد در آینده شخص وزیر مستنداتی را به کمیسیون اجتماعی ارائه دهد.


امیر‌حسین قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌و‌گو ‌با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: در نشست صبح امروز (سه‌شنبه 18 مهر) کمیسیون اجتماعی مجلس ایرج ندیمی، نماینده مردم لاهیجان سوال خود در مورد تعاونی چایکاران شمال و نحوه اداره آن را از صادق خلیلیان مطرح کرد و از پاسخ وزیر جهاد کشاورزی رضایت نسبی حاصل کرد، اما مقرر شد خلیلیان مستنداتی را در این خصوص به کمیسیون اجتماعی مجلس و شخص سوال‌کننده ارائه دهد.



نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به حضور سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) در جلسه صبح امروز کمیسیون اجتماعی تصریح کرد: در این نشست حسین انواری گزارشی از عملکرد کمیته امداد ارائه داد و مشکلات این نهاد اجتماعی در مورد بودجه و اشکالات موجود در تعامل با سایر دستگاه‌ها را مطرح کرد.



سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه سرپرست کمیته امداد به سوالات و ابهامات نمایندگان مجلس پاسخ داد، گفت: این مقام مسئول دو پیشنهاد ارائه داد که اختصاص کامل بودجه سال 91 کمیته امداد و تامین کالاهای مورد نیاز این نهاد از طریق ارز مرجع از جمله آنها بود./



پایان پیام    

  • کد خبر : 85193
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار