خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/20 - 10:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
روز سه‌شنبه؛

وزیران کشور و نیرو برای پاسخ به سوال 9 نماینده به کمیسیون عمران می‌روند

اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، این هفته افزون ‌بر برگزاری نشست هیئت رئیسه و نشست‌های تخصصی اعضا در بررسی مسائل روز، میزبان وزیران نیرو و کشور برای پاسخ به سئوال‌های 9 نماینده خواهند بود.


به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت (www.icana.ir)، ازابتدای هفته جاری ادامه بررسی لایحه تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های بدون سند رسمی در نشست نمایندگان عضو کمیسیون عمران در دستور کار قرار می‌گیرد.



هفته گذشته نیز با تغییر و اصلاح دستور کار هفتگی این کمیسیون، موضوع اراضی و ساختمان‌های بدون سند رسمی در این کمیسیون بررسی شد.



 



بررسی ابعاد زلزله ژاپن



همچنین بررسی و مطالعه کارشناسی ابعاد زلزله اخیر ژاپن با حضور اساتید برجسته دانشگاه و زلزله شناسان کشور، از برنامه های کمیسیون عمران در هفته جاری است.



این کمیسیون روز سه‌شنبه( 23 فروردین) با دعوت از دو وزیر نیرو و کشور، توضیحات آن‌ها را درباره سئوال برخی از نمایندگان پیگیری می‌کند.



"بهروز جعفری"، "غلامرضا دهقان"، "مجید ناصری نژاد"، "عزت‌الله اکبری تالارپشتی"، "سید علی موسوی جرف" و "صمد مرعشی" با طرح سئوال از وزیر نیرو و "شاپور پولادی"، "علی اکبر اولیا" و "حشمت‌الله فلاحت پیشه"، هریک با سئوال از وزیر کشور، نشست سه‌شنبه این کمیسیون را در هفته جاری آغاز می‌کنند.



 



بازدید از برخی پروژه‌های جنوب کشور



دو روز پایانی هفته جاری نیز ، اعضای کمیسیون عمران مجلس با حضور در مناطق جنوبی کشور، از پروژه‌های عمرانی بندرعباس، حاجی آباد قشم، بندر لنگه و بستک بازدید و نحوه اجرای این پروژه‌ها را پیگیری می‌کنند. نشست هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس نیز فردا برگزار می‌شود.

  • کد خبر : 42626
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار