خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/07 - 09:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
علاوه بر برگزاری انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون؛

وزیران کشور و دفاع برای پاسخ به سوال 5 نماینده به کمیسیون امنیت ملی می‌روند

وزیر کشوربرای پاسخگویی به سوال 4 نماینده و وزیر دفاع برای پاسخگویی به سوال یک نماینده این هفته به کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می روند.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت(www.icana.ir)، بر اساس دستور هفتگی اعلامی کمیسیون‌ها، "مصطفی محمدنجار" وزیر کشور سه شنبه این هفته برای پاسخگویی به سوال "امیر طاهرخانی" نماینده تاکستان، "حسین گروسی" نماینده شهریار، شهرقدس و ملارد، "الیاس نادران" نماینده تهران، ری‌، شمیرانات و اسلامشهر و "حسن کامران" نماینده اصفهان به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی می‌رود.



همچنین "احمد وحیدی" وزیردفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح سه شنبه این هفته برای پاسخگویی به سوال "علی اکبراولیاء" نماینده یزد و صدوق به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی می رود.



اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی همچنین در جلسه روز یکشنبه خود ضمن برگزاری انتخابات هیئت رئیسه این کمیسیون برای سال چهارم مجلس هشتم، بررسی طرح تحریم و تعقیب برخی مقامات آمریکایی را در دستور کار خود دارند.



ادامه پیگیری مصوبه دوراول، دوم و سوم سفر هیئت دولت به استان تهران در ارتباط با اتصال بزرگراه شهید بابایی به پاکدشت از دیگر دستور کارهای کمیسیون امنیت ملی در هفته جاری است که روز دوشنبه با حضور مسؤولان ذی‌ربط مورد بررسی قرار می گیرد.



کارگروه روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه روز یکشنبه خود دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در قبال کشورهای جنوب خلیج‌فارس با توجه به تحولات انقلابی منطقه، نقش  منفی اعضای شورای همکاری خلیج فارس علیه جمهوری اسلامی ایران و دلایل توجیهی و دستاوردهای احتمالی سفروزیر امورخارجه به چندکشور جنوبی خلیج فارس را با حضور مسؤولان ذی‌ربط

  • کد خبر : 48910
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار