خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/09/05 - 10:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
این هفته در کمیسیون بهداشت و درمان:

وزرای ارتباطات و بهداشت و درمان به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهند

کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی این هفته به بررسی طرح قانون الحاق یک تبصره به ماده ۱۰۶ قانون مدریت خدمات کشوری و الحاق یک تبصره به ماده ۱۰۷ قانون مذکور و طرح سوال از وزیر بهداشت و درمان و ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌پردازد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی فردا (یکشنبه -۶ آذر)  به بررسی گزارش ارائه شده از مسئولین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص عملکرد آن وزارتخانه در طب سنتی و تشکیل می‌پردازد.



هم چنین در این روز مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص عملکرد سازمان متبوع به کمیسیون گزارش ارائه می‌کند.



تشکیل کارگروه بررسی طرح قانون الحاق یک تبصره به ماده (۱۰۶) قانون مدیریت خدمات کشوری و الحاق یک تبصره به ماده ۱۰۷ قانون مذکور نیز فردا در کمیسیون بررسی می‌شود.



از سویی دیگر در روز سه شنبه -۸ آذر- مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص اورژانس‌های پیش بیمارستانی و بیمارستانی به کمیسیون گزارش ارائه می‌دهد.



طرح قانون الحاق یک تبصره به ماده ۱۰۶ قانون مدریت خدمات کشوری و الحاق یک تبصره به ماده ۱۰۷ قانون مذکور نیز در همین روز در کمیسیون بررسی می‌شود.



هم چنین در روز سه شنبه مرضیه وحید دستجردی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت پاسخگویی به سوالات محمد مهدی مفتح نماینده مردم رزن، محمود احمدی بیغش نماینده مردم شازند، سید نجیب حسینی نماینده مردم مینودشت و کلاله و علی اکبر اولیاء نماینده مردم یزد و صندوق در کمیسیون حاضر می‌شود.



رضا تقی پور ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در روز سه شنبه این هفته برای پاسخ گویی به سوال مشترک محمد علی پرتوی و فخرالدین حیدری نمایندگان مردم سردشت و پیرانشهر و سقز در کمیسیون حاضر می‌شود/



پایان پیام

  • کد خبر : 63532
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم