خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/02/06 - 20:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نظری مهر:

وزارت رفاه هیچ پیشنهادی برای بیمه زنان خانه‌دار به مجلس ارائه نکرده است

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت رفاه و تامین اجتماعی باید برای اجرایی شدن بیمه زنان خانه دار پیشنهادهای خود را در برنامه پنجم توسعه یا بودجه سال 1390 به مجلس ارائه می‌کرد.


"جواد نظری مهر" در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت ( www. icana.ir) اظهار داشت: بررسی عملکرد وزارت رفاه و تامین اجتماعی حاکی از این است در چند سال اخیر هیچ تلاشی این وزارتخانه در جهت بیمه شدن همگانی صورت نگرفته است.

عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت رفاه و تامین اجتماعی اگر پیشنهادهای در جهت اجرایی شدن بیمه زنان خانه دار در قالب برنامه پنجم توسعه اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی به مجلس ارائه می کرد به طور حتم با استقبال نمایندگان مواجه می‌شد اما در عمل شاهد این هستیم که هیچ اقدامی صورت نداده است.

وی با انتقاد از سخنان مسئولان وزارت رفاه و تامین اجتماعی مبنی بر اینکه دولت برای اجرای بیمه زنان خانه‌دار در انتظار مصوبه مجلس است، یاداور شد: اینکه موضوع تامین بارمالی یک طرح باید در قالب لایحه ارائه شود، به قدری روشن و مبرهن است که نیازمند توضیح و تفسیر نیست.



عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس خاطرنشان کرد: مشکل بیمه زنان خانه‌دار در قالب طرح رفع نمی شود بلکه نیازمند ارائه لایحه‌ای است که دولت باید به مجلس ارائه کند. 



نظری مهر تصریح کرد: وزارت رفاه و تامین اجتماعی حال که اینقدر خواستار اجرای بیمه زنان خانه‌دار است چرا هیچ پیشنهادی در این خصوص به  کمیسیون‌های مجلس و کمیسیون تلفیق بودجه 1390 ارائه نکرده است؟ 

  • کد خبر : 45011
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار