خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/11 - 17:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
درصورت تایید نهایی مصوبه کمیسیون کشاورزی در صحن علنی؛

وزارت جهاد کشاورزی و محیط زیست طرح حفاظت از منابع خاک را تهیه می‌کنند

سخنگوی کمیسیون کشاورزی دستور کار اصلی این کمیسیون در نشست امروز را ادامه بررسی لایحه جامع خاک و استماع برنامه‌های "رستم قاسمی" وزیر پیشنهادی نفت اعلام کرد.


"عیسی جعفری" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) از ادامه بررسی لایحه جامع خاک در نشست امروز کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی خبر داد.



نماینده مردم کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی، گفت: در نشست امروز اعضای کمیسیون کشاورزی بررسی لایحه جامع خاک را تا ماده 12 این لایحه پیش بردند که بیشتر مواد بررسی شده در نشست امروز مربوط به موضوع آلودگی‌های خاک و عوامل تخریب خاک بود.



وی همچنین افزود: بر اساس یکی از مواد تصویب شده در نشست امروز کمیسیون کشاورزی، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان محیط زیست موظف می‌شوند برنامه‌ای مدون برای حفاظت از منابع خاک تهیه و به تصویب مجلس برسانند.



 



نشست کمیسیون کشاورزی با وزیر پیشنهادی نفت



سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه نشست مشترک با وزیر پیشنهادی رئیس جمهوری برای وزارت نفت، آخرین دستور کار امروز کمیسیون کشاورزی است، افزود: نمایندگان در نشستی که با حضور رستم قاسمی برگزار شد، برنامه‌های وی برای وزارت نفت را استماع و پیشنهادها و نگرانی های خود را درباره وزارت نفت بیان کردند.



جعفری ادامه داد: نگرش قاسمی به نفت و جامعه متخصص نفتی، پروژه‌های ملی حوزه نفت و چگونگی عبور از تأخیرهای چندساله در بهره‌برداری از آنها و حضور مدیران غیر نفتی در وزارت نفت مهمترین دغدغه‌ها و سئوالاتی بود که اعضای کمیسیون کشاورزی با وزیر پیشنهادی نفت در میان گذاشتند.

  • کد خبر : 55614
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم