خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/04/07 - 16:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
جمشید زهی:

وزارت بهداشت مضرات امواج مغناطیسی را جدی‌تر بگیرد

دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در رابطه با دستور کار جلسه امروز این کمیسیون گفت: موضوع مضرات امواج الکترو مغناطیسی از سوی کمیسیون به وزارت بهداشت سپرده شده بود که این وزارتخانه آن را پشت گوش انداخته بود، به همین دلیل مقرر شد وزارت بهداشت نسبت به بررسی این موضوع جدی‌تر شود.


"عبدالعزیز جمشیدزهی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) در رابطه با جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان گفت: ارائه گزارش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و خدمات درمانی در رابطه با معضلات موجود در دانشگاه‌های علوم پزشکی و همچنین بررسی مضرات امواج الکترو مغناطیسی و راه‌های مقابله با آن در دستور کار جلسه امروز کمیسیون قرار داشت.



نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص بیمه‌ها و خدمات درمانی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گزارشی ارائه دادند و در رابطه با مشکلات و مسائل پیرامون آن توضیحاتی ارائه کردند.



وی افزود: همچنین در بررسی موضوع مضرات امواج الکترو مغناطیس، شیوه‌های ایمن سازی از دیگر مواردی بود که در این جلسه کمیسیون بهداشت به آن پرداخته شد.



این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: این مورد از سوی کمیسیون بهداشت به وزارت بهداشت و درمان سپرده شده بود که به آن توجهی نشده بود و به همین دلیل از وزارت بهداشت درخواست کردیم این موضوع را جدی‌تر بگیرند و برای راه‌های مقابله با آن تصمیماتی را اتخاذ کنند.

  • کد خبر : 52644
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار