خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/05 - 08:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
محمودنژاد در تشریح سئوال خود از وزیر بهداشت و درمان:

وزارت بهداشت در تامین کمبودهای بیمارستان مهاباد ناتوان است

**سئوال نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی، درباره رسیدگی به بیمارستان مهاباد و افزایش تخت‌های این بیمارستان این هفته در کمیسیون بهداشت و درمان مطرح خواهد شد.

"جلال محمودزاده" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، در تشریح سئوال خود از وزیر بهداشت و درمان، اظهار کرد: بر اساس آمار وزارت بهداشت و درمان قرار شده است که تا سال 1391 تخت‌های بیمارستان مهاباد به 420 تخت بیمارستانی برسد؛ در صورتی که این وزارتخانه توانایی انجام این کار را ندارد.

نماینده مردم مهاباد در مجلس، با تاکید براینکه در حال حاضر ما نیازمند این امکانات هستیم، گفت: متاسفانه بیمارستان مهاباد حدود 50 سال پیش با 220 تخت ساخته شد و امروز نیز در همان وضع به سر می‌برد، در حالی که 2 سال هم تا سال 91 باقیمانده است و وزرات بهداشت نیز نمی‌تواند کمبودهای این بیمارستان را جبران کند.

وی با بیان اینکه ما به دنبال ایجاد بیمارستان خصوصی و غیرخصوصی در مهاباد هستیم، افزود: دانشگاه آزاد نیز برای احداث بیمارستان در مهاباد اقدام کرد؛ اما وزارت بهداشت مجوز را صادر نکرد.

به گفته  محمودزاده، وزارت بهداشت و درمان نه خود اقدام موثری برای رسیدگی به بیمارستان مهاباد میکند و نه به دیگران اجازه ساخت بیمارستان می‌دهد.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، تصریح کرد: در گذشته نیز من این بحث را با وزیر بهداشت مطرح کردم، اما متاسفانه پیگیری صورت نگرفت و به ناچار برای دومین بار این سئوال مطرح خواهم کرد که یا خودشان این خلاء را پوشش دهند و یا اینکه به دیگران اجازه رسیدگی به این کار را بدهند.

نماینده مردم مهاباد به بخش دیگر سئوال خود از وزیر بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: دلیل عدم پرداخت حق ماموریت همکاران بهداشت و درمان مهاباد نیز بخش دیگری از سئوال من است، متاسفانه همکاران بهداشت مهاباد حتی یک ریال هم در داخل شهر و حتی روستاها دریافت نکرده‌اند و این امر باعث کاهش انگیزه و همکاری آنها و عدم رسیدگی به مردم شده است.

  • کد خبر : 34298
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار