خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/20 - 12:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نکونام در نشست خبری -2:

وزارت اطلاعات نتایج بررسی‌ها در مورد ترورهای اخیر را اعلام می‌کند

**رییس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی از اعلام نتایج بررسی‌ها و فعالیت‌های وزارت اطلاعات در رابطه با ترور دانشمندان هسته‌ای و اقدامات تروریستی اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خانه ملت، "محمدابراهیم نکونام" صبح امروز در ادامه نشست خبری خود با خبرنگاران به ترور دانشمندان هسته‌ای کشور اشاره کرد و گفت: احتمالا امروز وزارت اطلاعات، در خبری نتایج بررسی‌ها و فعالیت‌های خود در رابطه با ترور دانشمندان هسته‌ای و اقدامات تروریستی و ناهنجاری که اتفاق افتاده است را به اطلاع مردم خواهد رساند.

وی ادامه داد: یکی از نمونه‌های بارز آن، نقش صهیونیست‌ها و اسرائیل در جریان ترور دانشمندان هسته ای کشور است که ابتدا شهادت دکتر علی محمدی و پس از شهادت دکتر شهریاری اتفاق افتاد.

رئیس کمیسیون اصل 90 با تاکید بر این که ما خطر ترور سایر دانشمندان هسته‌ای را به مقامات عالی کشور اعلام کردیم، گفت: کمیسیون اصل 90 از اواسط سال 87 به صورت مکتوب این خطر را به مقامات عالی کشور، رئیس جمهوری، سپاه پاسداران و وزارت کشور اعلام کردیم که به نظر ما احتمال ترور دانشمندان هسته ای وجود دارد و ضرورت حفاظت از آنها لازم است.

وی تصریح کرد: ما نام های زیادی را به مسئولان ارسال کردیم؛ اما متاسفانه همگی آنها درگیر و دار سیستم اداری مسکوت مانده اند واز این شورا به شورای دیگری منتقل می شوند.

نکونام همچنین اظهار امیدواری کرد که دستگاه های امنیتی و مسئولان، نسبت به هشدارهایی که نهادهای ذیربط و به خصوص نظارتی، در این خصوص می دهند، توجه بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس، با قدردانی از اقدام های نیروی امنیتی گفت: مسئولان و وزارت اطلاعات که نقش خود را در دستگیری عناصر فاسد ومزدور به خصوص در مورد "عبدالمالک ریگی" به خوبی ایفا کردند.

وی ادامه داد: در زمان‌هایی این افراد گرفتار سازمان های جاسوسی و سیاسی بودند، نیروهای امنیتی کشور آنها را در اوج گرفتاری و وابستگی به گروه ها، دسگیر کردند که نمونه آن آقای عطارزاده است ک به طور مداوم در انواع گروههای تروریستی منتقل می شد و خوشبختانه وزارت اطلاعات توانست ایشان را آزاد کند.

ادامه دارد

  • کد خبر : 35427
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار