خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/31 - 18:04
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حیدری دستنایی:

وزارت آموزش و پرورش نمی‌تواند تعطیلات پنجشنبه را به مقاطع راهنمایی و دبیرستان تسری دهد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزارت آموزش و پرورش نمی‌تواند تعطیلی مدارس در روز پنجشبنه را از مقطع دبستان به راهنمایی و دبیرستان تسری بخشد.


"نورالله حیدری دستنایی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) گفت: در جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس موضوع بررسی وضعیت تعطیلی مدارس در روز پنجشنبه با حضور معاونان و مسئولان وزارت آموزش و پرورش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.



نماینده مردم فارسان و اردل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اکثریت اعضای حاضر در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تسری تعطیلی مدارس از مقطع دبستان به راهنمایی و دبیرستان را با نگاه شک و تردید می‌نگریستند.



وی خاطرنشان کرد: مقرر شد اکثریت اعضای کمیسیون ابهاماتی که درباره تسری تعطیلات روز پنجشنبه از دبستان به دبیرستان و راهنمایی دارند را در جلسه مشترک به بحث و بررسی بگذارند، در صورتی که کمیسیون آموزش و تحقیقات قانع شد، وزارت آموزش و پرورش می‌تواند تعطیلات را به دبیرستان و راهنمایی تسری دهد.



وی تصریح کرد: مادام که کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی قانع نشود آموزش و پرورش نمی‌تواند در سال 1390- 1391این موضوع را اجرایی کند.

 

  • کد خبر : 51905
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار