خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/03 - 15:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
ناظر شورای عالی آموزش و پرورش خبر داد:

واگذاری مدیریت مدارس بین‌المللی به مدیران کل استان‌ها

**نماینده ناظر در شورای عالی آموزش و پرورش مجلس، از بررسی 2 دستور کار در این شورا خبر داد و افزود: حمایت از ناشرانی که در جهت اهداف آموزش و پرورش حرکت می‌کنند و واگذاری مدیریت مدارس بین‌المللی به مدیران کل استان‌ها طرح‌هایی بودند که در جلسه روز گذشته به تصویب رسیدند.

"نورالله حیدری‌دستنایی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، اظهار داشت: ناشران گوناگونی در کشور به تولید و نشر کتاب‌هایی با عنوان کتاب‌های کمک درسی مبادرت می‌ورزند که برخی با اهداف آموزش و پرورش سنخیتی ندارد.

وی با اشاره به تنظیم مقرراتی برای کنترل نشر این‌گونه کتاب‌ها گفت: در جلسه روز گذشته شورای عالی آموزش و پرورش مصوب شد که یک سامانه مدیریتی به منظور حمایت، هدایت و پشتیبانی از مراکزی که تولیداتشان استاندارد و همسو با اهداف آموزشی است، ایجاد شود.

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس، هدف از این مصوبه را تنظیم مقرراتی برای ساماندهی منابع و مواد آموزشی که در کشور تولید می‌شود، دانست و تاکید کرد: ما امیدورایم با اجرای این طرح گام خوبی در جهت هماهنگی بین دستگاه‌ها و ناشران برداشته شود.

حیدری‌دستنایی در رابطه با مدیریت مدارس بین‌المللی نیز یادآور شد: تا به امروز مدیریت مستقیم مدارس بین‌المللی کشور یعنی مدارسی که فرزندان سفرای خارجی و یا حتی ایرانیانی که علاقه‌مند به تحصیل در آنجا هستند، بر عهده وزارت اموزش و پرورش بوده است.

وی افزود: طبق مصوبه روز گذشته شورا؛ مدیریت این مدارس به مدیران کل استان‌ها و سازمان‌های مربوطه واگذار شد.

  • کد خبر : 25946
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار