خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/05 - 18:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سوال محمدیاری از وزیر ارتباطات:

هزینه مکالمات تلفنی بیش از قیمت تمام شده است

**نماینده مردم طوالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با اشاره به طرح سوال از وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات، گفت: به نظر می‌رسد هزینه مکالمات با تلفن ثابت بیش از هزینه تمام شده برای شرکت مخابرات است.

"بهمن محمدیاری" عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه روز سه شنبه در کمیسیون صنایع و معادن از وزیر ارتباطات سوال خواهد کرد، اظهار داشت: در حال حاضر هزینه مکالمات تلفنی کشور، از عرف و شرایط اقتصادی کشور بالاتر است و لازم می‌دانم در این زمینه توضیحاتی ارائه شود.

وی ادامه داد: همچنین هزینه مکالمه خط ایرانسل از همراه اول بیشتر است، در این زمینه نیز از وزیر ارتباطات سوال خواهم کرد.

محمدیاری با بیان اینکه هزینه جابجایی‌ها متفاوت است، تصریح کرد: هزینه جابجایی مکالماتی که با کدهای مختلف گرفته می‌شود، متفاوت است، اما با توجه به اینکه سیستم‌های فنی ما یکسان است و اختلالاتی هم دارد نباید چنین تفاوتی وجود داشته باشد که وزیر در این باره نیز توضیح خواهد داد.

نماینده مردم طوالش روز سه‌شنبه در کمیسیون عمران از وزیر راه و ترابری نیز سوال داشت که با توجه به اینکه مورد سوال اسدی در حال برطرف شدن است او سوال خود را مطرح نخواهد کرد، محمدیاری در این باره توضیح داد: قرار بود از وزیر راه و ترابری در خصوص زمان آغاز عملیات کنار گذر طوالش سوال کنم که با توجه به اینکه عملیات این پروژه آغاز شده است سوال را پس خواهم گرفت.

  • کد خبر : 28301
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار