خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/01 - 16:25
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
جعفری:

نمایندگان کمیسیون کشاورزی برای عضویت در تلفیق سه‌شنبه معرفی می‌شوند

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس با بیان این که نمایندگان این کمیسیون برای عضویت در کمیسیون تلفیق رسیدگی به لایحه بودجه سال 90، در نشست امروز معرفی نشدند، گفت: نمایندگان این کمیسیون در نشست روز سه شنبه سوم اسفند ماه معرفی می شوند.


"عیسی جعفری" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت، درباره انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی، برای عضویت در کمیسیون تلفیق رسیدگی به لایحه بودجه سال 90 گفت: نمایندگان این کمیسیون برای عضویت در کمیسیون تلفیق در نشست روز سه شنبه این کمیسیون معرفی می شوند.



نماینده مردم کبودر آهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که بررسی لایحه استفساریه قانون ابطال اسناد و فروش رقبات، آب و اراضی موقوفه، در دستور کار نشست امروز کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی بود تصریح کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، در زمان اصلاحات ارضی، برای زمین های کشاورزی سندهایی صادر شده بود که با پیروزی انقلاب اسلامی این سندها از نظر شرعی باطل اعلام شد.



سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس، درباره هدف دولت برای ارائه این لایحه گفت: دولت می خواهد این زمین ها در دست کسانی باشد که سندشان به نام آنها است و آنها بتوانند روی این زمین کشاورزی کنند.

  • کد خبر : 38589
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار