خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/03 - 17:46
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
شکور اکبرنژاد:

نمایندگان کمیسیون اقتصادی در کمیسیون ادغام وزارتخانه‌ها معرفی شدند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اعضای این کمیسیون در نشست عصر امروز خود سیدکاظم دلخوش‌اباتری، سیدناصر موسوی‌لارگانی و شکور اکبرنژاد را نمایندگان این کمیسیون در کمیسیون مشترک بررسی ادغام وزارتخانه‌ها معرفی کردند.


"شکور اکبرنژاد" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) ، با بیان این که اعضای کمیسیون اقتصادی در نشست عصر امروز (سه‌شنبه سوم خرداد) نمایندگان این کمیسیون در کمیسیون مشترک بررسی ادغام وزارتخانه‌ها را معرفی کردند، تصریح کرد: بر اساس تصمیم اعضا سیدکاظم دلخوش‌اباتری، سیدناصر موسوی‌لارگانی و شکور اکبرنژاد، نمایندگان این کمیسیون در کمیسیون مشترک بررسی ادغام وزارتخانه‌ها شدند.



نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: دستور کار اصلی کمیسیون مشترک بررسی ادغام وزارتخانه‌ها، انتخاب گزینه‌های مناسب برای ادغام و بررسی شرح وظایف وزارتخانه‌های جدید است.



وی ادامه داد: با توجه به این که تعدادی از وزارتخانه‌ها بدون سرپرست به فعالیت خود ادامه می‌دهند، نشست‌های کمیسیون مشترک بررسی ادغام وزارتخانه‌ها باید هر چه سریع‌تر برگزار شود.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که ادغام وزارت مسکن و شهرسازی با وزارت راه و ترابری ادغام مناسبی نیست، اظهار کرد: دوت باید وزارتخانه رفاه را وزارتخانه کار و امور اجتماعی ادغام کند.

  • کد خبر : 48636
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار