خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/10/27 - 17:29
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس،

نمایندگان رئیس‌جمهوری 11روز خانه‌نشینی رئیس‌دولت و عزل‌متکی را پاسخ‌دادند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم ،با اعلام خبر حضور میر تاج الدینی و بداغی در نشست عصر امروز این کمیسیون ،گفت: پاسخ‌های نمایندگان رئیس‌جمهوری، در جمع طراحان سوال کننده از رئیس دولت مجددا مطرح می‌شود.


پرویز سروری در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت با اعلام خبر حضور میر تاج الدینی و بداغی در نشست عصر امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: نمایندگان رئیس جمهور در نشست عصر امروز کمیسیون، به دوسوال 11 روز خانه نشینی رئیس جمهور و دلیل عزل متکی پاسخ دادند.



نماینده مردم تهران، ری شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عدم رعایت قانون و پذیرش رای رهبری، علی‌رغم ادعای ولایت پذیری رئیس جمهور، توسط نمایندگان رئیس جمهوری به کمیسیون امنیت ملی مجلس پاسخ داده شد، افزود: بداغی و میرتاج الدینی تاکید داشتند که در هیچ کدام از این دو مورد عمدی درکار نبوده و تصمیم رئیس جمهور در برکناری متکی نیز با هماهنگی خود وی صورت گرفته است.



وی ادامه داد: این توضیحات در حضور نماینده سوال کنندگان که در کمیسیون امنیت ملی حضور داشت، ارائه شد و در نهایت قرار شد تا پاسخ‌ها مجددأ در جمع سوال کنندگان از رئیس جمهوری مطرح شود تا اگر سوال کنندگان قانع نشدند موضع در صحن علنی بررسی شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 67268
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم