خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/04/05 - 18:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حیدری دستنایی:

نمایندگان از پاسخ‌های وزیر آموزش و پرورش قانع نشدند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از حضور و پاسخگویی وزیر آموزش و پرورش به سوالات 4 نماینده در این کمیسیون خبر داد.


"نورالله حیدری دستنایی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) گفت: در جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حمیدرضاحاجی بابایی برای پاسخگویی به سئوالات اولیاء، عیسی زاده، زنجانی، کواکبیان نمایندگان یزد، میاندواب، نقده و سمنان در این کمیسیون حاضر شد.



نماینده مردم فارسان و اردل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: محور یکی از سئوالات عدم رعایت هزینه‌کرد آموزش و پرورش براساس اولویت‌های مورد نیاز این وزارتخانه بود.



 وی خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات حاضر درجلسه نسبت به سئوالات وزیر قانع نشدند و مقرر شد به صورت مشروط به وزیر وقت داده شود تا موضوع را مورد بازنگری قرار دهد.



عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه به لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و افزود: براساس تصمیم کمیسیون دستگاه‌های که در امور تبلیغی- فرهنگی از جمله رادیو و تلویزیون  و آموزش وپرورش و وزارت علوم تحقیقات و فناوری فعالیت دارند موظفند در استفاده از کالاهای مصرفی داخلی تلاش کرده و تبلیغات لازم را به انجام رسانند.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: دستگاه‌هایی که امور تبلیغی – فرهنگی انجام می‌دهند باید در جهت نشان دادن قبح قاچاق تلاش کنند.

  • کد خبر : 52377
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار