خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/10 - 13:27
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
فتحی‌پور با اعلام قانع نشدن نورا از پاسخ وزیر اقتصاد به سئوالش:

نماینده زابل، سئوالش از وزیر اقتصاد را در صحن علنی مطرح می‌کند

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که وزیر اقتصاد در نشست صبح امروز این کمیسیون به سئوال تعدادی از نمایندگان پاسخ داد، گفت: عباسعلی نورا درباره علت‌های نوسان قیمت ارز سئوال پرسید که از پاسخ وزیر اقتصاد قانع نشد، از این رو سئوال وی در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود.


"ارسلان فتحی‌پور" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)‌ تصریح کرد: نشست صبح امروز (دوشنبه 10 مرداد) کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور "شمس‌الدین حسینی" وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.



نماینده مردم کلیبر، هوراند، خداآفرین و آبش‌احمد در مجلس شورای اسلامی افزود: در نشست صبح امروز کمیسیون اقتصاد، وزیر اقتصاد به سئوال‌های "حسن کامران‌دستجردی" نماینده مردم اصفهان، "مقداد نجف‌نژاد" نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار، "احمدعلی مقیمی" نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه و همچنین "اقبال محمدی" نماینده مردم مریوان و سروآباد درباره مسائل موجود در اقتصاد کشور پاسخ داد.



وی ادامه داد: در نشست صبح امروز کمیسیون اقتصادی "عباسعلی نورا" نماینده مردم زابل و زهک درباره علت‌های نوسان قیمت ارز و سکه در بازار از وزیر اقتصاد سئوال پرسد که از پاسخ حسینی قانع نشد.



رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: با توجه به این که پاسخ‌ وزیر اقتصاد نتوانست عباسعلی نورا را قانع کند، سئوال وی در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود.

  • کد خبر : 55462
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار