خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/09/20 - 18:11
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
احمدعلی کیخا:

نماینده دولت غایب جلسات امروز کمیسیون‌های مجلس

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور به دلیل شرکت در جلسات تخصصی لایحه بودجه در هیچ یک از جلسات کمیسیون‌ها حضور نداشت.


احمدعلی کیخا در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: در جلسه امروز یکشنبه( 20 آذر ماه) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گزارش عملکرد سازمان دامپزشکی کشور توسط مسئولین مربوطه ارائه شد.



نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در همین راستا قرار شد مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی ظرف دو هفته گزارش جدید را بررسی کند تا برای ارائه در صحن آماده شود.



کیخا با بیان اینکه معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور به دلیل شرکت در جلسات تخصصی لایحه بودجه در هیچ یک از جلسات کمیسیون‌ها حضور نداشت گفت: به همین دلیل بررسی بودجه بخشهای کشاورزی و منابع طبیعی در لایحه بودجه سال 91 انجام نشد.



نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی ادامه داد: محمد علی نیکبخت معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی و رضا انجم‌شعاع معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو نیز در جلسه امروز گزارش خود را ارائه کردند./



پایان پیام

  • کد خبر : 64620
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم