خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/04 - 13:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

نماینده الیگودرز خواستار توجه بیشتر مسئولین به حوزه انتخابیه‌اش شد

**نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه بیشتر مسئولان به رفع مشکلات حوزه انتخابیه اش شد.

"حجت‌الله رحمانی"در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت،در ارزیابی از عملکرد دولت،گفت:دولت زحمات زیادی را متحمل  شده و ما در حال حاضر در منطقه خود شاهد پروژه های خوب راه سازی هستیم و اقدامات خوبی هم برای گاز رسانی به مناطق روستایی شده است.

وی همچنین با مثبت ارزیابی کردن اقدامات وزارت مسکن و شهرسازی در شهرستان الیگودرز، خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده برای ساخت مسکن مهر در این شهرستان مناسب بوده و این طرح خوب پیش می رود.

نماینده الیگودرز در عین حال با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه اش،تصریح کرد: با توجه به اینکه سالیان سال منطقه ما مورد غفلت واقع شده است،می طلبد که مسئولان توجه بیشتری به این منطقه کنند.

رحمانی با اظهار اینکه شهرستان الیگودرز از نظر امکانات بهداشتی وضعیت خوبی ندارد،خاطرنشان کرد:از وزارت بهداشت می خواهیم که برای ارتقای وضعیت بهداشتی منطقه،اقدامات بیشتری به عمل آورد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی همچنین با اشاره به اقدامات وزارت نیرو درشهرستان الیگودرز، خاطرنشان کرد: متاسفانه اقدامات این وزارتخانه نمود زیادی در این منطقه نداشته و فاضلاب شهر الیگودرز با وجود گذشت 30 سال از احداث آن هنوز پایان نیافته، هرچند که طی یکی، دو سال اخیر پیشرفت هایی صورت گرفته اما کافی نبوده و باید کار بیشتری انجام شود.

رحمانی همچنین با اشاره به انتقال آب از منطقه الیگودرز به سمت بخش های مرکزی کشور،گفت: با توجه به اینکه، آب انتقالی به سمت مرکز، سرمایه مردم الیگودرز بوده، می طلبد که دولت طرح های جایگزینی را که خودش پیشنهاد کرده در منطقه عملیاتی کند.

وی با بیان اینکه با وجود گذشت 12 سال از انتقال آب منطقه الیگودرز به سمت مرکز کشور، توجه زیادی به مردم این منطقه نشده است، خاطرنشان ساخت: مردم منطقه احساس می کنندکه به آنها خسارت وارد شده و دولت باید با اجرای طرح های جایگزین آنرا جبران کند.

  • کد خبر : 26012
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار