خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/20 - 10:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
روز سه‌شنبه صورت می گیرد؛

نشست کمیسیون کشاورزی با 3 وزیر درباره شیر یارانه‌ای

اعضای کمیسیون کشاورزی موضوع شیر یارانه ای، صنایع شیر و نحوه توزیع یارانه‌ها را با حضور وزیران جهاد کشاورزی، صنایع و بازرگانی بررسی می‌کنند.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت (www.icana.ir)، کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی برنامه کاری خود را در هفته آخر فروردین با ادامه بررسی لایحه جامع خاک در نشست روز یکشنبه (21 فروردین) آغاز می‌کند.



این کمیسیون در نشست روز سه شنبه (23 فروردین) بحث و بررسی موضوع یارانه شیر را در دستور کار خود دارد. در این نشست  علاوه بر "صادق خلیلیان" وزیر جهاد کشاورزی، "مهدی غضنفری" وزیر بازرگانی و "علی اکبر محرابیان" وزیر صنایع و معادن، مدیرعامل سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و نمایندگان اتحادیه دامداران کشورنیز حضور خواهند داشت.



همچنین در نشست‌های فرعی اعضای این کمیسیون، اعضای هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بیمه محصولات کشاورزی روز شنبه (20 فروردین) برای بررسی گزارش‌های مربوط به این تحقیق و تفحص تشکیل جلسه خواهند داد.



کارگروه منتخب کمیسیون کشاورزی نیز روز دوشنبه  (22 فروردین) برای بحث درباره نحوه توسعه بیمه در بخش کشاورزی و استفاده از منابع غیردولتی نشستی را برگزار می کند.



همچنین هیئت تحقیق و تفحص از علل واردات دام زنده به کشور بعد از ظهر چهارشنبه (24فروردین) برای استماع گزارش کارشناسان در باره این موضع تشکیل جلسه می‌دهد.

  • کد خبر : 42633
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار