خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/04 - 18:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سخنگوی کمیسیون کشاورزی خبر داد:

نشست کمیسیون کشاورزی با هیئت مدیره بانک کشاورزی

**سخنگوی کمیسیون کشاورزی از نشست اعضای این کمیسیون در بانک کشاورزی به منظور استماع گزارش مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این بانک پیرامون عملکرد بانک کشاورزی در سال 89 و برنامه‌های آن برای سال 1390 خبر داد.

"عیسی جعفری" سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت از برگزاری نشستی میان اعضای این کمیسیون و هیئت مدیره بانک کشاورزی در محل این بانک خبر داد.

نماینده مردم کبودراهنگ و بهار ضمن اشاره به هماهنگی‌ها و مشورت های هیات مدیره بانک کشاورزی با اعضای این کمیسیون، گفت: اینگونه جلسات بیشتر بمنظور ایجاد همفکری و تعامل متناسب مابین دو طرف برگزار می شود و هدف از نشست دیشب نیز استماع گزارش هیئت مدیره این بانک در خصوص عملکرد سال جاری و برنامه های این بانک برای سال آتی بود.

جعفری با بیان اینکه موضوع عملکرد این بانک در سال جاری و برنامه های آتی آن در سال پیش رو مورد توجه و بررسی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی قرار دارد، تاکید کرد: اعضای کمیسیون با داشتن نگاهی حداکثری به بهره وری در حوزه کشاورزی، بررسی و نظارت دقیقی در موضوعات مربوط به کمیسیون از سازمان ها و مراکز مربوطه خواهند داشت.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، در انتها با بیان اینکه توضیحات بیشتر، منوط به ادامه نشست ها و پیگیری ها خواهد بود گفت: امیدواریم در سال آتی شاهد گسترش و تداوم خدمات رسانی بانک کشاورزی باشیم.

  • کد خبر : 36461
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار