خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/11 - 18:43
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کعبی:

نشست کمیسیون انرژی به یکشنبه هفته آینده موکول شد

نایب رئیس کمیسیون انرژی از برگزار نشدن نشست امروز (چهارشنبه 11 اسفند) این کمیسیون خبر داد و گفت: به دلیل نهایی نشدن پیشنهادهای نمایندگان در مورد لایحه بودجه 90 و باقی بودن فرصت قانونی برای ارائه پیشنهادها، نشست امروز کمیسیون به یکشنبه هفته آینده موکول شد.


"عبدالله کعبی"در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت با اشاره به برگزار نشدن نشست امروز کمیسیون انرژی، گفت: دستور کار امروز کمیسیون بررسی پیشنهادهای نمایندگان در مورد لایحه بودجه 90 بود که به دلیل آماده نشدن پیشنهادهای نمایندگان و باقی بودن فرصت قانونی برای ارائه پیشنهاد، این نشست به یکشنبه آینده موکول شد.



نایب رئیس کمیسیون انرژی با بیان اینکه لایحه بودجه اوایل این هفته در اختیار نمایندگان قرار گرفته است، تصریح کرد: بررسی بودجه 90 یکی از مهمترین دستور کارهای کمیسیون انرژی است و اعضای کمیسیون با جدیت تمام آن را در بخش‌های مختلف بررسی می‌کنند.



بر اساس ماده 216 آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی نمایندگان نمایندگان پس از چاپ و توزیع لایحه بودجه سالیانه 10 روز فرصت دارند تا آن را بررسی کنند و پیشنهادهای خود را در مورد بودجه کشور ظرف این مدت به کمیسیون‌های تخصصی ارائه دهند.

  • کد خبر : 39605
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار