خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/02/20 - 14:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
فتحی‌پور با تشریح دستورکارهای کمیسیون اقتصادی؛

نشست کمیسیون اقتصادی خرداد برگزار می‌شود

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که نشست کمیسیون‌های تخصصی مجلس هفته آینده به دلیل حضور نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه برگزار نمی‌شود، گفت: برگزاری نشست‌های کمیسیون اقتصادی مجلس از اول خرداد امسال آغاز می‌شود.


"ارسلان فتحی‌پور" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) ، با بیان این که روز گذشته (دوشنبه 19 اردیبهشت) نمایندگان مردم در مجلس کار رسیدگی به لایحه بودجه سال 90 کشور در صحن علنی را به پایان رساندند، تصریح کرد: نمایندگان مردم هفته آینده برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه خود سفر خواهند کرد و نشست کمیسیون‌های تخصصی مجلس هفته آینده برگزار نمی‌شود.



نماینده مردم کلیبر، هوراند، خداآفرین و آبش‌احمد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نشست‌های کمیسیون اقتصادی مجلس از اول خرداد ماه امسال با دستورکارهای مختلف آغاز می‌شود.



وی درباره دستورکارهایی که در نشست‌های آینده کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی می‌شود، اظهار کرد: اعضا در نخستین نشست‌های خود رسیدگی به قانون نظام صنفی کشور و همچنین لایحه بیمه اتکایی اکو را در دستور کار دارند.



فتحی‌پور با بیان این که بسیاری از تعاونی‌های اعتباری تعطیل شده‌اند و کسی پاسخ‌گوی مردم نیست، تصریح کرد: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست‌های آینده خود وضعیت تعاونی‌های اعتباری کشور را بررسی می‌کنند.



رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: اعضای این کمیسیون برای رسیدگی به مسائل اقتصادی روز کشور از وزیران مختلف دولت، برای حضور در نشست‌های خود دعوت می‌کنند تا در حضور آنها مسائل اقتصادی را بررسی کنند.

  • کد خبر : 46759
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار