خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/02/16 - 19:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عزیزی خبر داد:

نشست کمیته پتروشیمی مجلس با مدیران شستا/بررسی تاثیر نوسانات ارزی بر فعالیت شرکت های حوزه نفت و انرژی

رییس کمیته پتروشیمی مجلس، از نشست امروز کمیته متبوعش با مدیران بخش نفت و انرژی شستا خبر داد.

محمد عزیزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز کمیته پتروشیمی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: بخش نفت و انرژی مجموعه شستا در نشست امروز کمیته پتروشیمی حضور داشتند که در این نشست مسائل و مشکلات این مجموعه و برنامه های آتی آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.



رییس کمیته پتروشیمی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در این نشست در خصوص مسائل مختلفی از جمله قیمت خوراک پتروشیمی‌ها بحث و بررسی صورت گرفت، افزود: سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی، نوسانات نرخ ارز و مشکلات ناشی از آن برای شرکت‌های زیرمجموعه شستا و افزایش نرخ ارز و تاثیر آن بر شرکت های زیرمجموعه را از دیگر موارد مورد بحث در این نشست بود.











کارگر پتروشیمی


 



مدیران شستا خواستار سرمایه‌گذاری در استان‌ها با مشارکت بخش خصوصی شدند



وی با اشاره به درخواست مدیران نفت و انرژی شستا برای مساعدت مجلس با این مجموعه، ادامه داد: مدیران شستا خواستار سرمایه‌گذاری در استان‌ها با مشارکت بخش خصوصی شدند و از مجلس درخواست کردند که در این زمینه از آنها حمایت کند.



نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مقرر شده که نشست کمیته پتروشیمی با مدیران شستا ادامه یابد تا بتوان برخی مشکلات آنها را برای تامین نرخ خوراک پتروشیمی ها رفع کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 242736
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار