خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/08 - 10:04
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
فردا برگزار می‌شود؛

نشست مشترک کمیسیون برنامه و بودجه با هیئت رئیسه مجلس

برگزاری نشست مشترک با هیئت رئیسه مجلس و بررسی برنامه‌ گزینه‌های پیشنهادی رئیس‌جمهوری برای مدیریت در وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نفت، ورزش و امور جوانان و همچنین صنعت، معدن و تجارت از جمله دستور کارهای نشست‌های هفته جاری کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس است.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت (www.icana.ir) اعضای کمیسیون برنامه‌، بودجه و محاسبات مجلس عصر فردا (یکشنبه 9 مرداد) در نشستی مشترک با هیئت رئیس مجلس اجرای ماده 82 آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی را بررسی می‌‌کنند.



بر اساس این گزارش، رسیدگی به برنامه‌های گزینه‌های پیشنهادی رئیس‌جمهوری برای مدیریت در وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نفت، ورزش و امور جوانان و همچنین صنعت، معدن و تجارت دستور کار دیگر نشست فردای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس است.



اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در نشست عصر سه‌شنبه (11 مرداد) یکی از اعضا را برای عضویت ناظر در شورای عالی آمار درباره ماده 68 قانون برنامه پنج‌ساله پنجم توسعه انتخاب می‌کنند.



همچنین رسیدگی به گزارش رئیس مرکز آمار ایران درباره اقدام‌های انجام شده در اجرای وظایف محوله در قانون برنامه پنج‌ساله پنجم توسعه و بررسی برنامه‌های کاندیدای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت دستور کارهای دیگر نشست عصر سه‌شنبه (11 مرداد) کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس است.

  • کد خبر : 55185
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار