خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/07/24 - 16:42
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عیسی جعفری:

نشست امروز کمیسیون کشاورزی برگزار نشد

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با اعلام این که نشست امروز این کمیسیون برگزار نشده است، گفت: بحث درباره یک موضوع حاشیه‌ای میان اعضای این کمیسیون باعث شد تا این نشست برگزار نشود.


عیسی جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت گفت: نشست امروز -یکشنبه 24 مهر ماه- کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس به علت بحث درباره یک موضوع حاشیه‌ای برگزار نشد.



نماینده مردم مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دستور کار نشست امروز کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس هفته آینده بررسی می‌شود.



سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس هشتم یادآور شد: در نشست سه‌شنبه ( 26 مهر) این کمیسیون "صادق خلیلیان" وزیر جهاد کشاورزی به سئوال‌های ۲۲ نفر از نمایندگان مردم در مجلس پاسخ می‌دهد.



بر اساس این گزارش در نشست امروز کمیسیون کشاورزی قرار بود لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه قرنطینه گیاهی و حفظ نباتات میان دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت‌های ترکیه ، تاجیکستان و روسیه بررسی ‌شود.



همچنین رسیدگی به طرح اصلاح قانون سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور و بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری دیگر دستور کار نشست امروز کمیسیون کشاورزی بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 60821
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم