خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/09 - 13:34
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
فردا برگزار می شود

نشست اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات با وزیر و معاونان آموزش و پرورش

**اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نشست مشترکی با وزیر و معاونان آموزش و پرورش عملکرد و برنامه های این وزارتخانه را بررسی می کنند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، این نشست بعدازظهر یکشنبه در محل وزارتخانه آموزش و پرورش برگزار می شود

براساس برنامه این کمیسیون 2 وزیر آموزشی کشور نیز دوشنبه این هفته برای پاسخگویی به سوالات جمعی از نمایندگان در جلسات کمیسیون حضور پیدا می‌کنند.

حمیدرضا حاجی بابایی برای پاسخگویی به سوالات بهمن محمدیاری نماینده طوالش، رضوانشهر و ماسال، جمشید انصاری نماینده زنجان و طارم، محمدرضا خباز نماینده محترم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد و نادر قاضی پور نماینده ارومیه به کمیسیون آموزش و تحقیقات خواهد رفت.

کامران دانشجو وزیر علوم تحقیقات و فناوری نیز باید با حضور در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات به سوالات جلال محمودزاده نماینده مهاباد، مهدی سنایی نماینده نهاوند، حسین سبحانی‌نیا نماینده نیشابور، عبدالرضا مرادی نماینده ممنسی و سیروس سازدار نماینده مرند و جلفا در مجلس پاسخ بگوید.

قرائت گزارش فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) و گزارش شورای توسعه فرهنگ قرآنی درمورد بودجه فرهنگ قرآنی از دیگر برنامه های کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در هفته جاری است.

  • کد خبر : 36701
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار