خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/08 - 12:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نماینده مردم چابهار از مشکلات حوزه انتخابیه‌اش می‌گوید

نزدیک به 40 درصد روستا‌ها به راه مناسب دسترسی ندارند

**نماینده مردم چا‌بهار در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهر‌های چابهار و نیک شهر در سرکشی به حوزه انتخایبه، در دو جلسه پرسش و پاسخ به مشکلات مردم و خواسته‌های آنها گوش‌سپردند.

"یعقوب چدگال" در خصوص مشکلات مطرح شده توسط مردم در این جلسات به هفته‌نامه "مندیل" سیستان و بلوچستان گفت:« قریب به اتفاق مردمی که در این جلسات پرسش و پاسخ شرکت کرده بودند مربوط به آب و راه روستایی بود.

وی افزود: نزدیک به 40 درصد روستا‌های حوزه انتخابیه من به راه مناسب دسترسی ندارند.

عضو کمیسیون شورا‌ها ادامه داد: بسیاری از مردم نیز به آب آشامیدنی دسترسی ندارند و برخی هم آب آشامیدنی سیار مصرف می‌کنند که در موارد بروز مشکل در راه و برخی پیشامد‌ها امکان انتقا‌ل آب برای این روستا‌ها با مشکلاتی‌مواجه می‌شود.

جدگال در پاسخ به اینکه آب آشامیدنی برخی از روستاها که با هدفمند‌سازی یارانه‌ها و گران شدن سوخت متوقف شده بود گفت: این مشکل به کمک اداره آب و فاضلاب روستایی حل شد. همچنین به گفته این نماینده در یکی از این جلسات که در شهرستان قصر قند بر گزار شد مردم دهستان تلنگ از مشکلاتشان گفتند.

نماینده چابهار با بیان این که به گفته مردم الحاق دهستان تلنگ به شهرستان قصر قند مشکلاتی را برای مردم این دهستان به وجود آورده است افزود: در تقسیمات قبلی مردم این دهستان برای اموراتشان به چابهار می‌رفتند اما در حال حاضر با الحاق به قصر قند برای ارتباط با این شهر‌ستان با مشکلات بسیاری از جمله مسیر ارتباطی روبه‌رو هستند.

  • کد خبر : 36628
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار