خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/31 - 12:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
رحیمی:

نتوانستیم دین خود را به ایثارگران جنگ ادا کنیم

**نماینده مردم خرم آباد گفت: به وصیت امام (ره) درباره رسیدگی به وضعیت ایثارگران و بازماندگان جنگ عمل نکردیم و نتوانستیم دین خودمان را به این قشر جامعه ادا کنیم

"رضا رحیمی نسب" در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت با بیان اینکه امروز ایثارگران کشورمان در هر خانه ای که هستند دغدغه معیشتی دارند گفت: 22 سال بعد از پایان جنگ، نمی توانیم مدعی شویم که به سفارش امام که فرمودند نگذارید ایثارگران در جامعه گم بشوند، عمل کرده ایم.

نماینده مردم خرم آباد افزود: بی توجهی به ایثارگران در تمام کشور مشهود است اما درصد این بی توجهی در استان خرم آباد به نسبت کشور بالاتر است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استان لرستان با اینکه به صورت مستقیم درگیر جنگ نبود اما براساس آمار دومین استان خسارت دیده جنگ پس از خوزستان است.

وی گفت: این استان به نسبت جمعیتش بیشتر شهید و جانباز را تقدیم نظام کرده است و به نسبت جمعیتش بیشتر اعزام نیرو را در هشت سال دفاع مقدس به جبهه های جنگ داشته است اما پس از جنگ چیزی جز بی مهری نصیب لرستان نشده است.

رحیمی افزود: در دوره جنگ گفتند، شما چون در تیررس دشمن هستید و نمی توانیم کارهای عمرانی برایتان انجام دهیم و بعد از جنگ هم، برای استان فقط خسارت های ناشی از جنگ باقی ماند و بی مهری دولت ها.

  • کد خبر : 27904
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار