خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/13 - 17:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در راستای واقعی شدن قیمت‌ها و ثابت ماندن حقوق بازنشستگان؛

میرخلیلی: دولت در قالب لایحه، پیگیر حمایت از بازنشستگان باشد

**عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس باید به دلیل اجرایی شدن قانون هدفمندکردن یارانه‌ها، حمایت‌های ویژه‌ای از بازنشستگان به عمل آورند.

"سیدعلی میر خلیلی" در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: بازنشستگان به عنوان صادق ترین و خادمترین افراد در جامعه شناخته می شوند؛ بنابراین حال که قیمت ها به سمت واقعی شدن سوق یافته، لازم است دولت و مجلس در قالب لایحه یا طرح از این قشر حمایت کنند.
وی خاطر نشان کرد: متاسفانه حقوق بازنشستگان در شرایط حاضر به اندازه ای نیست که آنها بتوانند حتی زندگی متوسطی داشته باشند.
نماینده مردم میناب، رودان و جاسک در مجلس به یادآوری شان و زحمات بازنشستگی پرداخت و افزود:ب ازنشستگی یکی از مراحل مهم و اساسی زندگی افراد محسوب می شود، در عین حال دین مبین اسلام، بر توجه به سالخوردگان تاکید داشته است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: بازنشستگی دورانی است که هزینه های زندگی آنها به دلیل بیماری ها و رفت آمدهای نوه ها و فرزندان بسیار افزایش می یابد؛ در حالی که حقوق آنها نسبت به دوران کار به حدود به نصف کاهش می یابد.
میر خلیلی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش قیمت ها، دولت باید نسبت به ترمیم حقوق آنها اقدام عاجل و مقتضی به عمل آورد.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در هفته آینده موضوع افزایش حقوق بازنشستگان را به عنوان یک اولویت مد نظر قرار می دهند.

  • کد خبر : 34970
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار