خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/31 - 18:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
بختیاری خبر داد:

موافقت کمیسیون عمران با طرح عضویت سازمان میراث فرهنگی در شورای عالی شهرسازی

عضو کمیسیون عمران مجلس از موافقت اعضای این کمیسیون با طرح عضویت سازمان میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری در شورای عالی شهرسازی و معماری موافقت و این طرح را به هیئت رئیسه ارسال کردند.


"محمدتقی بختیاری" در گفت‎وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، در رابطه با جلسه امروز-31 خرداد- کمیسیون عمران، گفت: وضعیت بازار مسکن، مسکن مهر روستایی و شهری، اجاره مسکن، طرح‎های هادی روستایی، تسهیلات بانکی مسکن مهر از جمله مباحثی بودند که وزیر مسکن و شهرسازی با حضور در جلسه امروزکمیسیون عمران به ارائه گزارش پرداخت.



عضو کمیسیون عمران در مجلس،‌ افزود: وزیر مسکن در جلسه امروز به سئوال‎های نمایندگان در رابطه با نقاط ضعف و قوت مسکن مهر و تسهیلات بانکی در این زمینه پاسخ گفت،‌ اما به دلیل کمبود وقت امکان بررسی تمام ابعاد گزارش ارائه شده از سوی وزیر مسکن فراهم نشد.



وی به دو دستور کار کمیسیون عمران اشاره کرد و گفت: طرح عضویت سازمان میراث فرهنگی در شورای عالی معماری و شهرسازی از موضوعات مورد بررسی در جلسه امروز کمیسیون عمران بود که با موافقت اعضای کمیسیون همراه شد و این طرح برای بررسی به هیئت رئیسه مجلس ارسال می‎شود تا در جلسه علنی مجلس طرح شود.



بختیاری در پایان،‌ اظهار کرد: لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و برنامه اسکان انسانی سازمان ملل متحد جهت تأسیس دفتر زیستگاه سازمان ملل متحد برای کاهش بلایا در تهران نیز در جلسه امروز بررسی و تصویب شد.

  • کد خبر : 51908
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار