خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1393/07/06 - 18:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در جلسه امروز صورت گرفت؛

موافقت کمیسیون اقتصادی مجلس با افزایش معافیت مالیاتی در مناطق کمتر توسعه یافته

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با افزایش یکساله معافیت مالیاتی در مناطق کمتر توسعه یافته موافقت کردند.


محمد علی پور در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزئیات جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اعضای کمیسیون اقتصادی، امروز بندهای ارجاعی از صحن علنی مجلس درخصوص لایحه اصلاح قانون مالیاتهای مستقیم و اصلاحات بعدی آن را مورد بررسی قرار دادند.



نماینده مردم ماکو، چالدران، پلدشت و شوط در مجلس شورای اسلامی افزود: از مهمترین موارد مطروحه در این جلسه افزایش معافیت برای سرمایه گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته بود.



وی ادامه داد: در بند 33 ماده 132 آمده که به منظور تشویق و افزایش سرمایه گذاری های اقتصادی در مناطق کمتر توسعه یافته، ویژه اقتصادی، شهرکهای صنعتی و سایر مناطق، سرمایه گذاران با برخورداری از معافیت های مالیاتی، مورد حمایت قرار گیرند.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: بر همین اساس معافیت مالیاتی در مناطق کمتر توسعه یافته از 5 به 6 سال و در شهرک های صنعتی نیز از 3 به 4 سال افزایش یافت که از ابتدای سال 94، هرگونه سرمایه گذاری در این مناطق با معافیت های افزایش یافته همراه خواهد بود.



نماینده مردم ماکو، چالدران، پلدشت و شوط در مجلس افزود: این موضوع اکنون در کمیسیون تصویب و بزودی به صحن مجلس ارسال خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 135224
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار