خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/07/02 - 17:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز کمیسیون اجتماعی؛

مواد قانونی مرتبط با امور جانبازان و ایثارگران اصلاح شد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد دستورکار نشست امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه اصلاح مواد قانونی مرتبط با امور جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا به تصویب رسید.


امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، تصریح کرد: در نشست امروز (یکشنبه دوم مهر) کمیسیون اجتماعی مجلس، اصلاح بند "ک" ماده ۲۰ و بند "و" ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم که در رابطه امور جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدامورد تصویب اعضا قرار گرفت.



نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲ مهر) مجلس شورای اسلامی، دو فوریت اصلاح مواد قانونی مرتبط با امور جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا به تصویب نمایندگان رسیده بود.



وی طرح اصلاح عنوان صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر اعاده شده از شورای نگهبان را دیگر دستور کار کمیسیون اجتماعی اعلام کرد و گفت: به پیشنهاد تعدادی از نمایندگان کلمه "کشاورزان" به عنوان این صندوق افزوده شده بود که شورای نگهبان به دلیل آنکه بار مالی برای دولت ایجاد می‌کرد به آن ایراد وارد کرد.



سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد اعضای این کمیسیون برای تامین نظر شورای نگهبان این بود که افزوده شدن کلمه "کشاورزان" به عنوان صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر منوط به تامین بار مالی آن از سوی دولت شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 84016
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار