خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/16 - 20:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عضو کمیسیون انرژی خبر داد:

مهلت دوهفته‌ای وزیر نفت جهت پاسخگویی به سوال یک نماینده

**نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح سوال یک نماینده از وزیر نفت در کمیسیون انرژی، تاکید کرد: "مسعود میرکاظمی" جهت پاسخ به سوال "علی‌رضا دهقانی" نماینده ایذه و باغملک مهلت دو هفته‌ای گرفت.

"سید حسین دهدشتی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون انرژی، گفت: دهقانی تنها سوال‌کننده امروز کمیسیون بود و سوالی در خصوص حوزه انتخابیه خود داشت.

وی تصریح کرد: چند سال گذشته در حوزه انتخابیه دهقانی نشت نفت رخ داده بود و خسارت‌های زیادی به مزارع منطقه وارد شده بود، وزارت نفت خسارت‌های وارده را به صاحبان مزارع پرداخت کرده است.

عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی با بیان اینکه دهقانی عنوان کرد برخی از صاحبان مزارع خسارت دیده، هزینه ای دریافت نکرده‌اند، گفت: وزیر از طرح این سوال استقبال کرد و با دریافت مهلت 2 هفته‌ای قرار شد خسارت‌های پرداختی را بررسی کند.

وی ادامه داد: وزیر قول داد اگر خسارتی پرداخت نشده باشد، وزارتخانه اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

دهدشتی با بیان اینکه طبق دستورکار کمیسیون، قرار بود شش نماینده از میرکاظمی سوال کنند، تصریح کرد: برخی نمایندگان سوال خود را پس گرفتند و برخی دیگر مطرح کردن سوال خود را به زمان دیگر موکول کردند و در نهایت تنها دهقانی سوال خود را عنوان کرد.

مجید نصیرپور نماینده مردم سراب، احمد علی کیخا نماینده مردم زابل، خلیل حیاتی‌مقدم نماینده مردم ماهشهر، مهدی عیسی‌زاده نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب، علی‌رضا دهقانی نماینده مردم ایذه و باغملک و جلال محمودزاده نماینده مدرم مهاباد سوال کنندگان امروز کمیسیون انرژی بودند.

  • کد خبر : 27051
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم