خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/16 - 16:15
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
موسوی‌لارگانی خبر داد:

مهلت جدید سازمان امور مالیاتی به تراکتورسازی تبریز برای پرداخت مالیات

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان این‌که در نشست امروز این کمیسیون رئیس گمرک و رئیس امور‌ مالیاتی حضور داشتند، گفت: سازمان امور مالیاتی مهلت جدیدی را برای کارخانه تراکتورسازی تبریز برای پرداخت بدهی‌هایش در نظر گرفت.


"سیدناصر موسوی‌لارگانی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت(  (www.icana.ir، تصریح کرد: اعضای کمیسیون اقتصادی در نشست امروز(دوشنبه 16 اسفند) این کمیسیون، مشکلات مالیاتی و بدهی‌های کارخانه تراکتورسازی تبریز را بررسی کردند.



نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، درباره راهکارهای برطرف کردن مشکل کارخانه تراکتورسازی تبریز گفت: در نشست امروز کمیسیون اقتصادی، اداره امور‌مالیاتی کشور، مهلت جدیدی را برای کارخانه تراکتورسازی تبریز درباره تسویه حساب بدهی‌های مالیاتی خود در نظر گرفت.



وی درباره دستورکار دیگر نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس، تصریح کرد: اعضای این کمیسیون امروز مشکلات خودروسازان و قطعه سازان خودرو را بررسی کردند.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان این‌که رئیس کمیسیون‌های صنایع و معادن و انرژی مجلس در نشست امروز این کمیسیون حضور داشتند، افزود: معاون بانکی وزارت اقتصاد و دارایی، رئیس گمرک و رئیس سازمان امورمالیاتی نیز در این نشست حضور داشتند.

  • کد خبر : 40126
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار