خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/08 - 19:00
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست فردای کمیسون انرژی،

مقایسه بودجه امسال کل کشور با بودجه سال90 نهایی می‌شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس، گفت: در نشست فردای این کمیسیون، بررسی گزارش‌های ارائه شده مرکز پژوهش‌های مجلس، دیوان محاسبات کشور و سازمان بازرسی کل کشور درباره مقایسه بودجه کل کشور در سال جاری و سال آینده، به پایان می‌رسد.


"سیروس سازدار" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت، با بیان این که نشست امروز(یکشنبه هشتم اسفند) کمیسیون انرژی برگزار شد، افزود: در این نشست گزارش های ارائه شده مرکز پژوهش های مجلس، دیوان محاسبات کشور و سازمان بازرسی کل کشور درباره بودجه سال 90 کشور بررسی شد.



نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی، درباره گزارش های ارائه شده در نشست امروز کمیسیون انرژی گفت: گزارش های مرکز پژوهش های مجلس، دیوان محاسبات کشور و سازمان بازرسی کل کشور درباره مقایسه بودجه کل کشور در سال جاری و سال آینده بدون به وجود آمدن مشکل در حال بررسی است.



عضو کمیسیون انرژی مجلس، با بیان این که نشست آینده این کمیسیون، فردا(دوشنبه 9 اسفند) برگزار می شود، تصریح کرد: بررسی نهایی گزارش های ارائه شده مرکز پژوهش های مجلس، دیوان محاسبات کشور و سازمان بازرسی کل کشور درباره مقایسه بودجه کل کشور در سال جاری و سال آینده در دستور کار نشست فردای این کمیسیون است.

  • کد خبر : 39187
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار