خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/08 - 16:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
مهرداد بائوج‌لاهوتی:

معماری ایرانی اسلامی شهرهای جدید را کمیسیون عمران بررسی کرد

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این که اعضای این کمیسیون در نشست عصر امروز خود نحوه تشکیل وزارت امور زیربنایی را بررسی کردند، گفت: اعضا در این نشست موضوع رعایت معماری ایرانی اسلامی در شهرهای جدید را در حضور معاونان وزارت مسکن و شهرسازی بررسی کردند.


"مهرداد بائوج‌لاهوتی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) ، با بیان این که اعضای کمیسیون عمران در نشست عصر امروز (یکشنبه هشتم خرداد) خود موضوع رعایت معماری ایرانی اسلامی در شهرهای جدید را در حضور معاونان وزارت مسکن و شهرسازی بررسی کردند، تصریح کرد: با توجه به این که وزارت مسکن و شهرسازی متولی اصلی ساخت مسکن در این شهرها است، معماری ایرانی اسلامی در این شهرها بهتر اجرا می‌شود.



نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی درباره دستورکارهای دیگر نشست عصر امروز کمیسیون عمران مجلس افزود: اعضای این کمیسیون در این نشست پیرامون لایحه ادغام وزارتخانه مسکن و شهرسازی و وزارتخانه راه و ترابری بحث کردند.



وی ادامه داد: دولت لایحه ادغام وزارتخانه مسکن و شهرسازی و وزارتخانه راه و ترابری و همچنین وزیر پیشنهادی برای مدیریت در وزارتخانه امور زیربنایی را به مجلس ارائه کرده است و به زودی هم شرح وظایف این وزارتخانه را به مجلس ارائه می‌کند.



عضو کمیسیون عمران مجلس با یادآوری این که نمایندگان مردم در مجلس، صبح امروز به یک فوریتی بررسی لایحه ادغام وزارتخانه مسکن و شهرسازی و وزارتخانه راه و ترابری رأی ندادند، گفت: بهتر این بود که نمایندگان مردم در مجلس این لایحه را به شکل یک فوریتی بررسی می‌کردند.

  • کد خبر : 49218
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار