خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/04/31 - 12:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

معارفه وحیددستجردی و سلطان‌خواه در کمیسیون آموزش و تحقیقات

مرضیه وحیددستجردی وزیر بهداشت٬ درمان و آموزش‌پزشکی و نسرین سلطان‌خواه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری جهت معارفه در نشست این هفته کمیسیون آموزش و تحقیقات حاضر می‌شوند.


به‌ گزارش خبرگزاری خانه ملت٬ مرضیه وحیددستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونین ایشان و نسرین سلطان‌خواه معاونت محترم علمی و فناوری ریاست‌جمهوری جهت معارفه در نشست روز (یکشنبه 1 مرداد) کمیسیون آموزش و تحقیقات حاضر می‌شوند.



در نشست روز دوشنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات٬ اولویت‌ها و اهداف این کمیسیون٬ طرح خدمات‌رسانی به ایثارگران و لایحه بیمه بیکاری مورد بررسی قرار می‌گیرد.



در ادامه نشست این روز٬ کارگروه‌های آموزش و پرورش٬ آموزش عالی و آموزش پزشکی٬ تحقیقات و فناوری٬ آموزشهای مهارتی و تحول علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاه‌ها کمیسیون آموزش و تحقیقات جهت بررسی اولویت‌ها تشکیل می‌شوند.



همچنین در نشست روز سه‌شنبه٬ دو نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در شورای عالی آموزش و پرورش٬ یک نفر جهت عضویت در شورای آموزش و پرورش استثنائی٬ یک نفر جهت عضویت در هیأت مرکزی گزینش آموزش و پرورش و یک نفر جهت عضویت در جلسات شورای توسعه فرهنگ قرآنی انتخاب می شوند.



در ادامه نشست روز سه‌شنبه کمیسیون٬ رئیس جهاد دانشگاهی و معاونین ایشان و رئیس دانشگاه پیام نور و معاونین ایشان جهت معارفه حاضر می‌شوند.



بنابراین گزارش٬ نشست هیأت رئیسه کمیسیون جهت تبادل اطلاعات در روز چهارشنبه تشکیل می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 79147
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار