خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/07 - 15:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
محمودزاده در تشریح سوال خود از وزیر بهداشت:

مصوبه هیات دولت برای جایگزینی بیمارستان شهرستان مهاباد عملیاتی نشده است

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی، گفت: وزیر بهداشت و درمان برای اجرایی شدن مصوبه هیات دولت و پیگیری نکردن این مورد برای جایگزینی بیمارستان قدیمی شهرستان مهاباد باید جواب قانع کننده‌ای دهد.


 "جلال محمودزاده" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir) در تشریح سوال خود از وزیر بهداشت و درمان تصریح کرد: در سفر دوم هیات دولت به استان آذربایجان غربی، مصوبه‌ای در ارتباط با جایگزینی بیمارستان قدیمی شهرستان مهاباد با یک بیمارستان تازه تاسیس تصویب شد.



نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: طبق شاخص‌های وزارت بهداشت تا سال 1392 شهرستان مهاباد باید دارای 390 تخت فعال باشد.



وی همچنین افزود: شهرستان مهاباد درجنوب غربی استان آذربایجان واقع شده است و جز شهرستان‌های شاخص این استان است، بیشتر شهرستان‌های همجوار نیز بیماران را برای مداوا به شهرستان مهاباد اعزام می‌کنند، ساخت بیمارستان مهاباد درسال 1353  آغاز و در سال  1363 به بهره برداری رسیده است، بنابراین این بیمارستان را جزء بیمارستان‌های قدیمی محسوب می‌شود.



این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: با وجود پیگیری‌هایی که تاکنون انجام داده‌ایم هنوز وزارت بهداشت اقدام عملی در این رابطه انجام نداده‌است، اگر وزارت بهداشت این مساله را پیگیری نکند به این شاخص‌هایی که خود نیز اعلام کرده‌اند، نخواهیم رسید.



وی تاکید کرد: این مواردی که گفته شد، واقعیت‌هایی که است که در حال حاضر در شهرستان مهاباد وجود دارد، از وزیر بهداشت و درمان می‌خواهم جواب قانع کننده‌ای در ارتباط با این مساله بدهندو اگر جواب قانع کننده‌ای ندارند برای رفع مشکلات مردم مهاباد در حوزه سلامت هرچه سریعتر اقدام کنند.



مرضیه وحید دستجردی" وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در جلسه -روز سه‌شنبه 10 خرداد- کمیسیون بهداشت و درمان سؤالات "جلال محمودزاده" نماینده مهاباد، "موسی‌الرضا ثروتی" نماینده بجنورد، مانه، سملقان و گرمه، "عزت‌الله اکبری تالارپشتی" نماینده قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار، "داریوش قمری" نماینده ایلام، ایوان، مهران، شیروان و چرداول، "محمدرضا سجادیان" نماینده محترم خواف و رشتخوار و "یعقوب جدگال" نماینده چابهار و کنارک پاسخ می‌گوید.

  • کد خبر : 49027
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار