خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/13 - 15:08
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی:

مشکل وام مترو تهران، عدم ضمانت است

**نماینده مردم فلاورجان در مجلس با اشاره به حضور بهمنی، رییس کل بانک مرکزی و اکرمی معاون وزیر اقتصاد و دارایی در کمیسیون اقتصادی، گفت: به دستور رییس مجلس شورای اسلامی، جلسه‌ای جهت رفع اجراء مصوبه قانون اعطاء تسهیلات به شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه با حضور مسئولان مربوطه تشکیل شد.

"سیدناصر موسوی‌لارگانی" نماینده فلاورجان و عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جلسه کمیسیون اقتصادی، تاکید کرد: در خصوص مشکلات پرداخت وام مترو به شهرداری بحث و گفت‌وگوهایی شد، مسئولان اشاره کردند ضمانتی برای بازپرداخت این وام در مصوبه مجلس و تشخیص مصلحت نظام دیده نشده است.

وی ادامه داد: بهمنی عنوان کرد اگر چنین ضمانتی وجود داشته باشد با پرداخت این وام مشکلی ندارند.

عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی با بیا ن اینکه این جلسه به دستور رییس مجلس برگزار شد، گفت: گزارش بانک مرکزی و جلسه  کمیسیون در اختیار لاریجانی و هیات رییسه مجلس ارائه خواهد شد تا تصمیم گیری نهایی صورت گیرد.

وی به حضور مسئولان شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: مسئولان شهری تهران عنوان کردند اگر از دو میلیارد تومان وام درنظر گرفته شده  تنها یک میلیارد تومان پرداخت شود، می‌توانند از جابجایی یک میلیون و هفتصدهزار مسافر ، به جابجایی چهار میلیون نفر دست یابند.

  • کد خبر : 27112
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار