خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/23 - 17:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نصیری قیداری:

مشکلات مردم از سوی مسئولان پیگیری و حل و فصل شود

**نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس مسئولان باید با بررسی دقیق مشکلات مردم در راستای برطرف کردن آنها تلاش کنند.

"سعدالله نصیری قیداری" در گفت و گو با مردم نو با تأکید بر پرهیز از تخریب شخصیت افراد و حفظ همدلی، اظهار داشت: ساخت کمربندی شهر قیدار از مصوبات سفر هیأت دولت به استان زنجان است که باید مورد پیگیری جدی قرار گیرد.

وی افزود: چرا باید اجرای این مصوبه که در راستای حفظ جان و مال مردم است اجرایی نشود و در اجرای آن کم کاری شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و استعدادهای استان زنجان، از وضعیت تأسف‌انگیز و نامناسب سرمایه‌گذاری گلایه کرد و افزود: باید مشوق‌هایی برای جذب بخش خصوصی در استان و شهرستان‌ها فراهم کنیم.

وی از وجود مشکل آب آشامیدنی سالم، عدم وجود دستگاه سی‌تی‌اسکن در تنها بیمارستان و اعزام بیماران به شهرهای مجاور انتقاد کرد و گفت: چرا از سرمایه‌گذاران استقبال نشده و به علت این مشکلات سرمایه‌گذاران از منطقه فرار می‌کنند.

نماینده زنجان و طارم ادامه داد: وقتی سرمایه‌گذاری را با زحمت بسیار به منطقه می‌آوریم با دیدن مشکلات می‌رود و پشت سر خودش را نگاه نمی‌کند.

وی با تأکید بر اینکه ساخت کمربندی قیدار از مصوبات هیأت دولت است، ابراز داشت: چرا معاون اداره کل راه و ترابری استان زنجان می‌گوید بحث کمربندی امسال عملی نمی‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با جدی خواندن مشکلات آب شرب این شهرستان خواستار توجه اساسی به این امر و رفع هر چه سریع‌تر این مشکل شد.

نصیری افزود: مسئله اصلی که ما را از این کمبود رهایی دهد تأمین و تخصیص اعتبار مطالعه و اولویت‌بندی و احصای نیازمندی‌ها و برنامه‌ریزی اصولی و مدیریت صحیح است.

وی گفت: یکی از اساسی‌ترین مشکلات شهرستان نبود آب شیرین در فصل خشکسالی است که آسیب‌های جدی به تأسیسات این شرکت وارده کرده است.

  • کد خبر : 37827
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار