خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/08/29 - 13:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
شبانپور

مسکن مهر پروژه ای برای خانه دار شدن اقشار متوسط است

**نمایــنـده مـردم ارسنجان، مـرودشت و پاسارگاد از پروژه مسکن مهر به عنوان راهی برای خانه دار شدن اقشار متوسط جامعه یاد کرد.

"حســن شــبانپور" در گفت‌وگو با خبــر جنوب از ضرورت‌های تسریع در احداث مسکن مهر سخن گفت: با توجه به شرایطی که در کشور حاکم است از قیمت زمین گرفته تا مصالح، همه هموطنان نمی‌توانند صاحب خانه شوند، به همین دلیل بهترین پروژه‌ای که می‌توانست برای خانه دار شدن اقشار متوسط جامعه و اشخاصی که تمام عمر خود را اجاره نشین بودند، انجام شود، ساخت مسکن مهر بود که با همت دولت این کار تحقق پیدا کرد.

عضو کمیسیون انرژی در ادامه افزود: عملیات مسکن مهر در حوزه انتخابی شرایط بسیار خوب و پیشرفت زیادی داشته است. ما در این شهرستان‌ها سه پروژه در دست اقدام داریم که دو مورد آن در وضعیت بسیار مطلوبی قراردارد.

وی افزود: در مرودشت که دومین شهرستان پرجمعیت استان فارس است و نیاز مردم به خانه بسیار زیاد است، 3000 واحد مسکونی در حال ساخت است. در ارسنجان 600 واحد در حال اتمام است که 300 واحد دیگر به آن اضافه شده که جمعاً به 900 واحد می‌رسد، همچنین در شهرستان پاسارگاد 300 واحد در حال ساخت است که زمین آن از منابع طبیعی تحویل گرفته شده و 2 فاز آن آغاز شده و امیدواریم تا هرچه زودتر این پروژه به اتمام رسد تا متقاضیان صاحب خانه شوند.

 

  • کد خبر : 31792
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار