خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/08/27 - 12:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
طباطبایی‌نژاد با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در مورد مواد مخدر؛

مسئولین چاره‌ای برای معضل اعتیاد بیاندیشند

**عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس،بیانات مقام معظم رهبری در مورد ترویج فساد اخلاقی و مواد مخدر در جامعه را هشداری به موقع دانست و گفت:فساد جامعه را منحط می کند و بر همه مسئولین از رئیس جمهور گرفته تا قوه قضاییه و نیروی انتظامی واجب است تا چاره‌ای برای سر و سامان بخشیدن به این دو مسئله بیاندیشند.

"سید مصطفی طباطبایی نژاد" در گفتگو با خبرنگار خانه ملت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که ترویج فساد اخلاقی و مواد مخدر را، ابزاری در خدمت اهداف سیاسی دشمنان دانستند و ملت، مسئولان و بویژه جوانان را به مراقبت در این زمینه فراخواندند گفت:یکی از مسائلی که انقلاب ما را تهدید می کند، رشد فساد اخلاقی و افزایش مواد مخدر در کشور است که نمایندگان  روحانی مجلس این مسئله را با رها در دیدار با مسئولین مختلف کشور و وزیر کشور یادآور شده اند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحث فساد اخلاقی و مواد مخدر جامعه ما را به سمت سراشیبی سوق می دهد تصریح کرد: هشدار مقام معظم رهبری در این موارد بسیار به موقع بود و همه مسئولین از رئیس جمهور گرفته تا قوه قضاییه و نیروی انتظامی باید چاره ای برای سر و سامان بخشیدن به  این 2 مسئله که در کشور به وجود آمده بیاندیشند.

وی تاکید کرد:امیدواریم بعد از این فرمایشات مقام معظم رهبری همه کسانی که پیام ایشان را دریافت کردند پاسخ مناسبی برای رفع نگرانی ایشان بدهند و مردم و مسئولین با هماهنگی بیشتر در بهبود فضای جامعه تلاش کنند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه فساد جامعه را منحط می کند خاطر نشان کرد:باید جلوی این فساد را گرفت و برای این منظور لازم است کمیته های تشکیل شود تا این معضلات را به صورت جدی تر پیگیری کند.

طباطبایی نژاد در ادامه اظهار داشت:حادثه ای که در میدان کاج رخ داد نتیجه یک فساد اخلاقی بود که نهایتا به قتل منجر شد.

وی افزود: نمونه ای دیگر از فساد اخلاقی نحوه پوشش هایی است که این روز ها در جامعه شاهد آن هستیم که دیگر نمی شود نام آن را بدحجابی گذاشت و مصداق بارز بی حجابی است،همچنین خبرهای که از برخی پارک ها در بحث پخش مواد مخدر در میان جوانان به گوش می رسد همه مواردی است که موجب ترویج فساد و فحشا در جامعه می شود و فضا را برای  متدینین نا امن  می کند.

  • کد خبر : 31670
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار