خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/30 - 08:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در خصوص اقدامات انجام شده پیرامون اشتغال

مسئولان وزارت تعاون به کمیسیون اجتماعی گزارش عملکرد می‌دهند

**مسئولین وزارت تعاون در این هفته در خصوصو اقدامات انجام شده پیرامون اشتغال در کشور به کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گزارش می‌دهند.

به گزارش خانه ملت، کمیسیون اجتماعی در جلسه روز یکشنبه خود رسیدگی به طرح‌های "الحاق یک تبصره به ماده (106) قانون مدیریت خدمات کشوری" و "پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی" و همچنین رسیدگی به مسائل و مشکلات بیمه کارگران نی بر نیشکر کارون و هفت تپه را ادامه می‌دهد.

در همین جلسه مسائل و مشکلات آزادگان کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد.

جلسه کارگروه اشتغال و روابط این کمیسیون جهت ارائه گزارش اقدامات انجام شده پیرامون اشتغال در کشور از سوی مسؤولین وزارت تعاون نیز در روز یکشنبه تشکیل جلسه می‌دهد.

جلسه هیأت تحقیق و تفحص از صندوقهای بازنشستگی کشوری و تأمین اجتماعی و کارگروه‌های صندوق تأمین اجتماعی، صندوق بازنشستگی کشوری و  شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) نیز روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

بررسی طرح بیمه بیکاری و حمایت از بیماران متقاضی کار و طرح پیشنهادی تحت عنوان الحاق یک تبصره به ماده(8) قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن ایثارگران مصوب 25/2/1387 نیز در دستور کار وز سه‌شنبه کمیسیون اجتماعی قرار دارد.

"محمد عباسی" وزیر تعاون نیز در روز سه‌شنبه جهت پاسخگویی به سؤالات "عبدالله رستکار" نماینده گنبد کاووس و "یونس اسدی" نماینده مشکین‌شهر و سوال مشترک "علیرضا محجوب" و "نادر قاضی‌پور" نمایندگان تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و ارومیه در این کمیسیون حاضر می‌شود.

  • کد خبر : 25441
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار