خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/27 - 19:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
طاهرخانی:

مرکز بهداشتی درمانی خرمدشت شبانه‌روزی می‌شود

**عضو فراکسیون اقلیت مجلس گفت: با اختصاص اعتباراتی ویژه به مرکز بهداشتی درمانی خرمدشت تاکستان، این مرکز شبانه‌روزی می‌شود.

 امیر طاهرخانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ولایت با بیان اینکه روز شنبه 24 مهر به همراه ضینالو رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین از مرکز بهداشتی درمانی خرمدشت بازدید کرده گفت: بعد از این بازدید با حضور مسئولین محلی و اعضای شورای این منطقه جلسه‌ای برگزار شد که مشکلات این مرکز بهداشتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا با پیگیری فوری مراکز بهداشتی منطقه مورد توجه بیشتری قرار گیرند و مرکز بهداشتی و درمانی خرمدشت شهرستان تاکستان نیز شبانه‌روزی شود. 

وی افزود: علاوه بر تصمیم بر شبانه‌روزی شدن این مرکز بهداشتی، قرار شد داروخانه آن احیا شود و امکانات لازم در اختیار این مرکز برای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم قرار گیرد. 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین یک دستگاه آمبولانس نو و مجهز تحویل مرکز بهداشتی درمانی خرمدشت تاکستان شد تا فوریت‌های مربوط به ارائه خدمات درمانی ویژه نیز در این مرکز به مردم ارائه شود.

 اضافه شدن دو تخت دیالیز به بیمارستان تأمین اجتماعی تاکستان

 طاهرخانی همچنین از بازدید سرزده از بیمارستان تأمین اجتماعی تاکستان خبر داد و افزود: به اتفاق مسئولین از بخش‌های مختلف بیمارستان از جمله بخش دیالیز بازدید کردیم و از نزدیک در جریان مشکلات این بیمارستان قرار گرفتیم. 

وی با بیان اینکه 48 بیمار در سه شیفت کاری در این بیمارستان دیالیز می‌شوند، گفت: این بخش بیشترین مراجعات را دارد که چندین بیمار هم در لیست انتظار دیالیز قرار دارند و قرار شد دو تخت دیالیز با هدف رفع مشکلات بیماران به این بخش اضافه شود. 

عضو فراکسیون اقلیت مجلس گفت: همچنین در این بازدید مشکلات بیمه‌ای برخی از بیماران بررسی و در جهت رفع آن اقداماتی صورت و دستوراتی صادر شد.

  • کد خبر : 29717
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار