خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/20 - 14:33
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

مخالفت بابا احمدی با تاسیس وزارت ورزش و جوانان

**نماینده لردگان در مجلس درباره تأسیس وزارت ورزش و جوانان، گفت: من به این طرح رأی ندادم. علت آن هم این بوده که در تصویب برنامه پنجم توسعه، همگان اتفاق نظر داشتند که تعداد وزارتخانه‌ها کاهش یابد و از گستردگی کارهای دولت کاسته شود، اما تأسیس یک وزارتخانه جدید، مغایر با برنامه است.

"عبدالمحمد بابااحمدی میلانی" در گفت‌وگو با زردکوه ادامه داد: توجیه برخی از نمایندگان درباره این طرح این است که ما در برنامه پنجم نگفته‌ایم وزارتخانه‌ای اضافه نشود، بلکه گفته‌ایم از تعداد وزارتخانه‌های موجود کاسته شود. به نظر این دوستان، ضرورتی ندارد این سازمان‌ها زیر نظر رئیس‌جمهور باشد و ایشان باید با فراغ بال به وظایف خود برسند.

وی افزود: اما به نظر بنده، چون تأسیس یک وزارتخانه جدید با همه امکانات و تجهیزات و چارت سازمانی و منابع انسانی، بار مالی سنگینی به دولت و کشور تحمیل می‌کند، خود این مسئله منجر به گستردگی تشکیلات دولت می‌شود. او درباره ایراد دیگر این طرح توضیح داد: حوزه فعالیت‌های سازمان ملی جوانان و تربیت بدنی، سنخیتی از نظر نوع وظایف ندارد. البته گسترش نظارت مجلس بر معاونت‌های ریاست جمهوری، توجیهی برای این طرح است. به طور کلی من با این طرح مخالفم و امیدوارم همکاران نسبت به آن بازنگری انجام دهند.

  • کد خبر : 35458
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار