خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/07 - 18:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عدم حضور وزیر نفت در کمیسیون صنایع و معادن؛

محمدیاری: مشکلات هدفمندی یارانه با حضور وزیر صنایع بررسی شد

**عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزیر نفت برای پاسخگویی به سوال نمایندگان در جلسه حضور پیدا نکرد، گفت: با حضور وزیر صنایع و معادن مشکلات و موانع هدفمندی یارانه‌ها بررسی شد.

"بهمن محمدیاری" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جلسه امروز عصر کمیسیون صنایع و معادن، تصریح کرد: گزارشی از سوی وزارت صنایع و معادن و مرکز پژوهش ها در ارتباط با مشکلات کشاورزی و صنعت پس از اجرایی شدن قانون هدفمندی یارانه ها به کمیسیون ارجاع شده بود که با حضور علی اکبر محرابیان مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم تالش، رضوان شهر و ماسال در مجلس به مهمترین تصمیم جلسه اشاره کرد و گفت: در نهایت مقرر شد به مدت دو سال در جریان اجرای قانون هدفمندی یارانه ها از کشاورزان حمایت شود.

این نماینده با اشاره به دستور کار دیگر جلسه، گفت: الیاس نادران از محرابیان در خصوص ارتباط اقتصادی ایران با فرانسه سوال کرد که قرار شد وزیر پس از بررسی، دو هفته دیگر پاسخ را ارائه کند.

همچنین قرار بود وزیر نفت جهت پاسخ به سوال برخی نمایندگان در جلسه حضور یابد که به دلیل سفر هیات دولت به استان البرز این بخش از کار کمیسیون منحل شد.

خلیل حیات‌مقدم نماینده مردم بندرماهشهر، فریدون حسنوند نماینده محترم اندیمشک، محمدمهدی افشاری نماینده مردم داراب و زرین دشت به نمایندگی از 3 نماینده مجلس، محمدمهدی افشاری نماینده مردم داراب و زرین دشت و جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد از میرکاظمی سوال کنند.

  • کد خبر : 34558
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار